piatok 28. februára 2014

everyday I'm getting newer.

akosi mi preplo.
v dobrom.
nedostatok aktivity a kreatívnych činností na mojej extrémne nonkreatívnej škole si zrejme moja duša a telo potrebuje kompenzovať takto.

v stredu večer prídem domov. do neskorej noci píšem, pozerám si obrázky interiérov, čerpám inšpiráciu zo všetkých možných zdrojov. vo štvrtok ráno si idem zabehať (NAJLEPŠIA BEHACIA PESNIČKA EVER!), neskôr varím číňanské jedlo, potom pečiem slivkové muffiny, hrám na klavíri, vymýšľam novoty, spievam, kreslím (a zisťujem, že už to neviem). v ďalší deň sa rozprávam s múdrym človekom, učím sa skladať origami a čakám, či sa dnes večer jedno z dvoch prázdnych miest v mojom srdci vyplní nesamotou. to by bolo pekné. :)





4 komentáre:

  1. hádam nič nenájde ten prepínač znova, ale takéto produktívne obdobia sú skvelé :) tiež som teraz prepadla origami, ten kvet vyzerá dobre. a kus nesamoty tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      inak, práve závislačím na čiernych jahodách a povedala som si, že musím častejšie :)

      Odstrániť
    2. viem, že som sa s tou nesamotou vtierala, ale zas nechoď na mňa (nás) takto pekne aj ty :D

      Odstrániť
    3. :D a ja že mi to vskutku praješ, nototo. hmmm neboj, ja som úprimný človek. a keď sa mi niečo páči, tak sa preveľmi nadchnem a vyjadrím (a myslím to naozaj!). :)

      Odstrániť