štvrtok 17. júla 2014

The Golden Age

Druhý letný happy post
Nič netvorím, lebo mi je dobre, a vtedy neviem
Tak len zachytávam pekné veci
Po vintage pikniku sme zamierili na VOLT festival do Soproni
A videli sme aj Morcheebu, MGMT, Icona Pop, Skillet a iné
Ale aj tak potom prišiel on a všetko vynuloval
Lebo som stála priamo pred ním a plakala celý koncert
A ešte dlho po koncerte sme všetci len mlčali
Také nádherné to bolo



potetovalasomsa

hlavný stage




to sme už netrpezlivo čakali na 1:00

tu mal o chvíľu hrať on

a potom tam zrazu už stál a my všetci v extáze




8 komentárov:

  1. Fotky plné života. Muselo to být skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som asi nevydržala tak blízko stáť, chcela by som štuchnúť palcom do tej skvelej brady moc isto, ale zasa... mohli by ma držať, takže ti v dobrom závidím veľmi moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to mi nenapadlo urobiť, možno nabudúce. teraz som na neho len stareovala hodinu a pol :)

      Odstrániť
  3. ja som ho zažila minulý rok na colours a bol to jeden z najsilnejších zážitkov môjho života, ten najnaj boli Sigur Rós, ale späť k Woodkidovi, to je tak úžasný malý, skromný človiečik a dokonalý talent, že keď pomyslím na ten koncert chce sa mi plakať :) takže ťa úplne chápem a prajem každému takýto zážitok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne si to vystihla :) určite to nebolo poslednýkrát, čo som ho videla naživo :)

      Odstrániť
  4. Tak toto ti uplne zavidim. Tohtorocne leto nemam az tak festivalove ako by som si priala...buduci rok si tento festival pisem na svoj pomysleny wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že ti to budúci rok vyjde! ja som už strašne zvedavá na budúcoročné line-upy :)

      Odstrániť