piatok 8. februára 2013

video/hudba/film

1. video
idem byť trocha sentimentálna, no ale uznajte, že tie videá majú niečo do seba :) 


Aká bola tá vaša? :)
(Budúcoroční maturanti, vrele odporúčame na stužkovú Pandorasbox, skvelá práca, komunikácia, sú to takí dvaja týpci :) sorry za trocha reklamy, ale myslím, že oni si zaslúžia!)

2. hudba
Aktuálni šampióni môjho srdca/uší

Imagine Dragons - Radioactive

Lykke Li  - I'm Good, I'm Gone

Jack White - I'm Shakin' (klasika, bez neho by to nešlo)

3. film

Film, ktorý som videla naposledy. Obrázok, ktorý som vybrala, presne opisuje moje pocity z tohto filmu. Myslím, že v tej chvíli som sa tvárila rovnako. Netreba viac opisovať, treba vidieť. Se7en

Linknite dobré filmy, hudbu, blogy, čokoľvek:)


6 komentárov:

  1. Máš super blog:) musím se stát tvojím followerwm:) sledujuu:) http://www.neverforgetneverlookback.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sedem som videla. Celkovo Fincherovky maju dobre konce...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda, ešte som od neho zlý film nevidela

      Odstrániť
  3. veľmi sa mi páči to videjko s triednou knihou :)

    OdpovedaťOdstrániť