nedeľa 13. januára 2013

music video for MUSE by my brother

Dnes jedno video, och musím sa pochváliť, som úplne najviac hrdá na môjho brata a kamarátku!!! Muse vyhlásili súťaž pre fanúšikov, jedno video vyberú a bude to oficiálny klip k pesničke Animal z nového albumu The 2nd Law. Pozrite a držte všetky prsty! :)

Video nájdete -TU-


Today just one music video. I must say that I'm absolutely proud of my brother and my friend!!! There's a competition for Muse fans - everybody can make a video for the song Animal from their new album The 2nd Law. Muse will choose one of them and that video will be the official music video. Watch it and cross your fingers for them! :)

Video is -HERE-


Majte krásny týždeň!
Have a nice week!

8 komentárov:

  1. musím ich pochváliť, skvelá práca, síce miestami to pre mňa už stagnovalo, no na konci to opäť nabralo gradovanie :)
    budem držať palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pre mňa to bolo zimomriavkoidné takmer celý čas, ale to asi tým bude, že tá baba je moja kamarátka a točil to brat a sledovala som každý pohyb a strih, takže niesom veľmi objektívna :D tak ma zaujímal aj názor nezainteresovaných jedincov, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
    2. TINKA ! BRAT ! MIŠKA ! nedýchala som a potili sa mi dlane ! :)
      vý-bor-né

      Odstrániť
  2. Je to naozaj dobré! Zaujímavé psycho, presne to čo mám rada!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow ja by som take urcite nevedela urobit!
    Inak ak mas niekedy problematicku plet odporucam tento vyrobok: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/himalaya-neem-po-tretie.html

    OdpovedaťOdstrániť