piatok 28. decembra 2012

precious



Pôvodne som mala v úmysle nafotiť sem veci, ktoré som tento rok dostala na Vianoce. Potom som si to však rozmyslela a rozhodla som sa ukázať vám dve miesta vo svojej izbe, ktoré mám veľmi rada, a to preto, lebo na nich uchovávam bezcenné veci od cenných ľudí, ktoré hovoria o cenných chvíľach.
Lístočky nechané v mojej Biblii, fotky, pohľadnice, maturitné oznamká, prázdnu plastovú fľašu od minerálky, ktorú som dostala na svojom prvom koncerte a prázdnu sklenenú fľašku od Coca-coly, obal z prvého vyfoteného filmu, kelímok od zmrzliny, papierový Starbucks pohár od kamarátky z minulých Vianoc, knihy, Campbell's polievka, gýčový jarmočný perník z lásky, miska pomaľovaná temperkami, sloník z Indie, kamenné srdiečko z Afriky. 
Každá z týchto vecí má svoj príbeh a preto sú cennejšie, ako ktorékoľvek drahé darčeky.

I've planned to put there pictures of my Christmas presents actually, but I've changed my mind. I decided to show you two places of my room which I love. It's because there take place valueless things from valuable people and these things talk about valuable moments.
Little paper sheets left in my Bible, photographs, postcards, prom annoucements, empty plastic bottle which I've get at my very first gig, Coca cola glass bottle, my first fujifilm, paper ice-cream cup and Starbuck's cup I've get from my friend last Christmas, books, Campbell's soup from USA, kitsch gingerbread from fair given with love, a tempera-painted bowl, little elephant from India and little stone heart from Africa.
All of these things has it's own story and that's why they are more valuable than expensive gifts.








2 komentáre: