štvrtok 29. novembra 2012

Drawing challenge #1

Rozhodla som sa zapojiť do Drawing challenge. Viem, že nekreslím perfektne, ale myslím si, že to nie je ani tak o kvalite kreslenia, ale o akomsi vyjadrení seba samého.

Chcela by som preto vyzvať aj vás, zapojte sa do toho a budem sa tešiť, ak budete zdieľať svoje čmáranice  aj somnou :)


DAY ONE "yourself"



I decided to join the Drawing Challenge. I know I can't draw perfectly, for me it's not about the quality of drawing but about self-expression. 

So I want to invite you to join the Drawing challenge and I would be really happy if you would share your pictures with me! :)


P.S.: vyfotila som ďalší film na FUJICA, onedlho budú fotky:)
P.S.: there'll be new pictures from FUJICA soon:)


2 komentáre:

  1. ooh šak to je super taká challenge!
    to je vodovkami a skenované alebo ako? :}
    a chválim názov blogu, obľúbený film :}}

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejak som od toho upustila momentálne, idú maturity, ale raz za čas by som chcela niečo znovu nakresliť a ísť ďalej, lebo aj podľa mňa je to super :) je to akvarelkami a naskenované, hej :) a jooj Eternal je aj môj obľúbený film! :)

      Odstrániť